Home from school

Vaknade med ett hemskt illamående och lätt frossa imorse. Bestämde mig för att strunta i skolan och efter lite mer sömn vaknade jag och mådde mycket bättre. Har lite plugg att fixa så jag blir inte direkt sysslolös idag. Ska dessutom ta bussen till Flen. Måste möta upp mamma och göra några ärenden på banken. Allting med mina pengar fuckade upp sig när jag fyllde 18 så vi måste fixa lite.

Plugg and other stuff to do this week:
  • Uppsats i Idrott & Hälsa
  • Bokrecension i Svenskan
  • Tidslinje "Demokratins Historia" i Samhällskunskap
  • Blogga klart om Göteborg
.. och säkerligen något jag just nu har glömt.

Så, blir det tyst här vet ni vad jag gör!

OVER AND OUT!


Helt fantastisk bild! Summerfeeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0