Istället för att plugga liksom..

Om det finns något som heter "listoman" så borde jag nog klassas in där.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Melloskivan släpptes!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Åkte buss.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev lite på svenskan..
Det sista du sa högt: "Kvart i två tror jag.."
Det senaste någon sa till dig: "När slutar du imorgon?"
Vad har du druckit idag: Mjölk & Lättdryck
Vad var det senaste du åt: Ett kex.
Vad var det senaste du köpte: För egna pengar måste varit... expressen förra söndagen!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Well, det snöar iallafall inte. Just nu.
Godaste glassmaken: Utan någon som helst konkurrens - KOLA!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek, nej.
Sover du tungt: Stundvis.
Drömmer du mardrömmar: Ja, det har varit mycket sådant på senaste tiden.
Trivs du med ditt jobb: PASS!
Favoritklädsel: FÄRG!
Favoritlåt just nu: Headlines & Manipulated. Och alltid - STAY THE NIGHT!
Vad ser du om du tittar till höger: Vilken är höger?
Vad gör dig glad just nu: Att.. jag ska till sthlm nästa helg?
Vad ska du göra härnäst: Skriva lite mer på svenskan..
Höger eller vänsterhänt: Båda
Humör just nu: TRÖÖÖTT!
Favoritgodis: Fudge
Kläder just nu: Mjukisbyxor och Emmys tröja.
Sommarplaner: Inga alls for now.
Hur många kuddar sover du med: Jag har 3 i sängen när jag sover...
Spelar du något instrument: nää.
Morgon eller nattmänniska: Morgon, eller hur vad det nu?
Vad är viktigast för dig: jävligt jobbig fråga. Det är ju många pusselbitar..
Är du kittlig: Mhm!
Snarkar du: Fråga Bon, jag vet inte!
Stjärntecken: Vattuman (vilket är otroligt ironiskt!)
Äckligaste insekten: Tvesskjärt!
Stökigt eller välstädat: Organiserat kaos?
Längtar du mest efter just nu: Sol & värme


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Nej, du snarkar inte. DDD

2010-03-01 @ 21:38:31
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0