The last 36 hours..

Hemma från ännu en helg tillbringad på annan ort. Gårdagen var lång och händelserik. Musikalen med Hanna Hedlund som vi var på var helt fantastisk! Rekomenderas verkligen! The Last Five Years heter den. Dynamiken mellan Hanna och hennes motspelare var helt otrolig!

Andra Chansen var däremot inte fullt så kul. Jag tror jag stör mig mer på det faktum att Jessica Andersson är i final än att Alcazar är ute ur tävlingen. Det är dock lite svårt att fatta. Jag hade liksom ställt in mig på att dem skulle åka ut. Att dem inte skulle klara det. Men jag hade inte kommit så långt att jag hunnit ställa in mig på att dem inte skulle vara med i Globen. Det känns helt.. weird. Tomt. Jag antar att det bara är att acceptera och gå vidare.

Idag har jag & Bon gjort mest ingenting. Pratat, kollat på "film" och käkat melon & morötter med dipp. Mysigt att bara vara ibland. På tågresan hem började jag tänka. Tänka på framtiden. Det närmaste halvåret. Jag kanske delar med mig av mina tankar senare. Måste bara dra i några lösa trådar först.


tre fina alcazarer.


Kommentarer
Postat av: Bonnie

får vi inte krama alcazarerna i sthlm får jag nog krupp eller något.

2010-03-07 @ 21:30:13
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0