Party til' you drop!

Efter att ha sovit på tåget hem, sovit tio timmar till, bytt till ett rum med rullgardin och sovit ytterligare fem timmar så är jag nu back in business. Trodde ni ja. Jag är sjuuuuuuuuuuuuk & så himla trött! Finner ingen ork någonstans i kroppen. Men helgen har varit så ROLIG! Åh, vad jag har skrattat, skrikit och bara velat utbrista "JAG ÄLSKAR MITT LIV!" många gånger dessa dagar! Instoresignings, massa prat och chill med vännerna, alldeles för lite sömn, en mellofinal jag sent kommer glömma och en efterfest som jag nog aldrig kommer att glömma.
H E R R E G U D !


Och medan jag inväntar bildleverans från vänner (M&B!!) tänker jag avsluta Melodifestivalen 2010 med att fråga - Vad hände på efterfesten egentligen?


Fem blåmärken på knäna (och ett jättestort på ryggen men det vet jag varför) upptäckte jag igår.



Kommentarer
Postat av: Mika

Finner nästan inga ord för helgen... WOW! FANTASTISKT!!! Tack för att jag fick dela den med dig! PUSS! <3



och benen.... HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA!

2010-03-16 @ 06:25:10
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0