31 Maj 2010.

Gud vilken otroligt värdelös dag! Eftersom jag mår mycket bättre så känns det så meningslöst att vara hemma men jag mår fortfarande dåligt på morgonen och ibland också på nätterna vilket stör min sömn. Dessutom vet jag inte om jag törs åka tillbaka till skolan nu. Det är ju minst sagt stressigt där just nu. Får helt enkelt stanna hemma ett tag till men guuuuud vad tråkigt det är!

Min mentor ringde idag och vi pratade lite. Fick även prata lite med min historialärare så nu vet jag iallafall vad jag ska göra medans jag är hemma. Det blir nog bra tillslut.

Ska försöka få tillbaka lite pengar på resan som inte blev riktigt som det var tänkt också och ska få ett läkarintyg på posten nu i veckan. Det känns bra iaf. Lite klirr i kassan.  Det är alltid bra.

Oj, tråkigt inlägg. Men tyvärr. Inget har hänt. Tråkigt nog.


Oslobild. Vi var ju tvugna att ha bildbevis på att jag faktiskt var där. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0