Bananatime!


Charmerande brud 2010.


Onsdag kväll. Blev lite hungrig och tog en banan. Jävlar vilken bra grej det är alltså. Banan alltså. Alldeles lagom. Det borde vara en svensk frukt (jag VET att banan inte är en frukt utan ett bär men ja..) för att den är så lagom!

Imorgon blir det mässa all day long. Vi får se hur länge jag klarar det. Försöker fortfarande "komma tillbaka" och det får helt enkelt ta den tid det tar. Idag bestämde jag och min mattelärare att jag inte behöver jobba någon mer matte i tvåan. Finns ingen chans för mig att få godkänd och skulle bara vara bortkastad tid om jag fortsatte. Så jag ska göra annat på  matten. Najs!

Nä, kanske dags att sova om man ska orka med 300 femteklassare imorgon?

Kommentarer
Postat av: Bonnie

femteklassare, omg. Så hysteriskt kul det kan bli! hahaha!

2010-05-19 @ 22:45:08
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Lollo

woohooo go bananapower!

2010-05-21 @ 00:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0