.. det kom post!


kass webkamera 2010.

Okej, maybe i should explain the Velvet singel? Varför skrev jag det där på engelska? Hmm, dunno. Well, typ.. 2008 fick jag Velvet ryck. Införskaffade singlar och skiva. Jag tycker Velvet är jävligt bra så det var väl egentligen ingen "period" utan det var mer så att jag köpte grejer. Helt plötsligt hade jag en komplett samling med skiva och singlar. Sedan började hon släppa nytt och jag hade inte råd att köpa. Nu upptäckte jag att The Queen singeln kostade 7 spänn så den fick följa med. Har man en gång haft en komplett samling vill man ha det igen.. Typ. Tyvärr fattas en singel som är i princip omöjlig att få ta på och nya skivan (som jag helt enkelt bara varit för lat för att köpa) men ja, nu har jag börjat komplettera iallafall. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0