It's a small world!

Idag fick jag veta att min svensklärare gick i pararellklass med Tess på högstadiet. Jag hamnade lite lätt i chock. Jag menar, hur liten är den här jorden på en skala!? Visst har tanken slagit mig att något liknande skulle kunna hända eftersom Tessan är från Nyköping och det är ju ganska nära men det har ju mer varit dagdrömmar! Sjukt! Sjukt! Sjukt!

Förutom det har absolut ingenting kul hänt idag. Jo, jag har gjort upp ett schema på vad jag ska plugga följande dagar. Det blir nog bra. Dagens plugg består av - ingenting.

Imorgon däremot, då jävlar måste jag börja med historian. Bara att gilla läget!



Glöm föresten inte att kolla in mina (och Lovestoned Pärs) escomdömen på Zoot!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt!

2010-05-05 @ 18:44:19
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0