Time for some söndagsblogg!

I fredags var jag hemma hos Sandra tillsammans med Jeff, Bisse, Moa & Nadja! Vi spelade spel, käkade & drack onyttigt och bara hade det allmänt mys! Det känns så himla bra att veta att man har så fina vänner även på hemmaplan likväl som jag har mitt gäng utspritt över Sverige.

Efter att jag varit hos Sandra åkte jag hem till pappa och vi har inte gjort speciellt mycket alls. Idag övningskörde jag för första gången i trafik! Det gick faktiskt över förväntan och både jag, pappa och mina medtrafikanter överlevde! Halleluja!

Just nu mår jag inte helt 100 och dessutom så har jag så mycket plugg att göra att jag imorgon kommer stanna hemma från skolan och försöka plugga lite. Jag har helt enkelt inte tid att gå till skolan.

Veckan som kommer blir ganska trevlig och ser ut såhär:
Måndag:
Plugga röven av mig.
Tisdag: Bokrecension i Engelska. Försöka få klar historian!
Onsdag: Klassresa till Nyköping! Historian ska vara inlämnad och klar!
Torsdag: Annabelle 34! <3 Åka hem från Nyköping! LOV!
Fredag: LOV! Åker till IKEA! Sthlm på kvällen!
Lördag: Jennie tävlar SM! Some sommarkryss and mys med vänner!
Söndag: Sthlm all day loooong!


Hittade mina drömbrills i Norrköping förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0