Dooown

Gud, jag känner mig fruktansvärt otaggad och omotiverad och alla liknande ord man kan komma på. Igår stannade jag hemma från skolan för att plugga. Trodde jag ja! Nejdå, blev sängliggande med hemsk magkramp och visste inte alls om jag ens skulle överleva. Trodde på fullaste allvar att min dag var kommen. Ingenting fungerade som botemedel heller. Idag har det dock känts mycket mycket bättre även om jag fortfarande har det där "hålet" i min mage. Har börjat äta mina tabletter som jag fick förra året för magkatarren för att se om det blir bättre.

Imorgon ska vi på klassresa och jag har bestämt mig för att haka på även fast jag inte känner mig riktigt hundra. Vi ska ju inte så långt (Nyköping) så om jag får allt för ont får jag helt enkelt åka hem igen. Ska försöka att ta det lungt och äta rätt så borde det gå bra. :-)

Egentligen borde jag gå och lägga mig typ nu för resan till Nyköping redan klockan 06.02 imorgon bitti! Puuuuuh.

Well, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0