Estocolmo are you ready?

Min nyköpingsvistelse blev inte så lång som jag hade tänkt mig. Kvart i sex igår kväll satte jag mig på en buss hemåt igen efter att ha fått akut feberfrossa tidigare på dagen. Ville verkligen stanna och umgås med mina fina klasskompisar men hälsan går före. Kom hem igår och somnade ganska tidigt i min sköna fina lite för mjuka säng och vaknade igen vid ett av att det lät som att vi höll på att bli bombarderade. Jag skojar inte när jag säger att det lät som att det regnade golfbollar! Helt sjukt!

Lyckades somna om och vaknade igen vid åtta. Sedan dess har jag mest tagit det lungt. :-) Nu borde jag V E R K L I G E N packa, duscha, ladda kameran och ta min medicin. Sen borde jag SOVA!

Imorgon bilar jag, mamma & syster till IKEA och shoppar järnet innan jag tuffar upp till Sthlm! Nästan hela GG är där uppe nu i helgen och det ska bli SÅ kul att träffa alla igen! :-D Jag & B crashar, tillsammans med Emma, hemma hos Lollo!

Åh, är det imorgon snart?


Snygga brudar 2010.

Kommentarer
Postat av: Bon

Känner du oxå att det kan gå HURsomhelst?!

2010-05-13 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0