Appreciate

Vi har dem allihopa i våra musikbibliotek. De där låtarna som vi absolut inte, av olika andledningar, klarar av att lyssna på.

För en tid sedan försvann alla mina låtar med Charlotte Perrelli mystiskt och jag var för lat för att lägga in dem i datorn igen. Tills för några veckor sedan. Idag på bussen kom Låten på min ipod. Med stort L. Låten som jag absolut inte klarar av att lyssna på. Det är inte det att jag tycker låten är dålig. Låten är fantastisk. Däremot så är texten så hemsk att jag inte ens klarar första versen utan att börja gråta. Jag vet inte om det är jag som är överkänslig, om jag analyserar texterna för mycket eller om det faktiskt är så att texten är riktigt jobbig. På ett väldigt känslomässigt sätt.

Låten som jag talar framförs (som ni kanske redan räknat ut) av Charlotte. Den heter Appreciate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0